vineri, 16 mai 2014

M-am dat pentru prima oara cu kartul - VIDEO cu accidente

Am facut-o si pe asta: m-am dat cu kart-ul pentru prima oara: la Kart Club in Galati, mai exact la iesire din Galati, pe la Bariera Traian, este acolo amenajata o pista pentru karting intr-o hala veche.
Ne-am adunat cinci colegi si am mers sa ne distram si noi. Trei dintre colegi au mai fost, doar eu si cu inca un coleg am fost incepatori, dar cred ca distractia a fost maxima pentru fiecare dintre noi.


Mi s-a permis accesul pe pista de karting cu casca mea de protectie full-face, pe care am deja lipit un suport pentru camera GoPro, asa ca am filmat toata distractia. Primele cinci minute sunt pentru incalzire si pentru ordinea la linia de start, apoi 20 de minute cursa propriu-zisa. Eu, incepator fiind, am intrat in parapet din prima tura de incalzire, urmand ca mai apoi sa ma prind mai bine de treaba asta cu volanul si cu pedalele, urmand ca in urmatoarele ture sa ma descurc mai bine (parerea mea). Am avut si cateva incidente (minore) in timpul turelor, dar asta face parte din distractie. Te invit sa vizualizezi cum a fost pentru mine prima oara cu kartu':
ATENTIE! In filmuletul de jos sunt surprinse imagini socante, cu accidente intamplate pe pista de karting.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu