duminică, 8 decembrie 2013

Plimbarea de duminica cu bicicleta, 08-dec-2013

In data de 08 decembrie 2013 am ieșit la o plimbare cu bicicleta prin dealurile Galațiului, urmând traseul din poza de mai jos.



Dupa Smârdan am vizitat "Autobuzele" apoi am mers spre "Valea Paielor", Pădurea Garboavele, continuand spre Galati, dar ocolind drumul asfaltat.





Mai jos puteți vizualiza un film cu cele mai interesante momente din plimbarea de duminica.

Cel mai interesant moment a fost la un moment dat, într-o coborâre cu viteza, am sărit de pe bicicleta, nu am mai reușit sa pun picioarele pe pedale și m-am dezechilibrat. Puteți sa urmăriți aceasta faza și continuarea acesteia începând cu minutul 3:30 .

O alta parte interesanta reprezinta coborârea prin Pădurea Gârboavele, care se poate vizualiza în ultimul minut din film.

(PS: a se vizualiza în format FULL HD - 1080p )

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu