duminică, 26 mai 2013

Am vazut Statia Spatiala Internationala

Stiai ca poti observa Statia Spatiala Internationala de pe Pamant? 

In link-ul de mai sus poți găsi toate informațiile necesare pentru a putea vizualiza Stația Spatiala Internațională de pe Pământ. 
Duminica dimineața, la ora 3:22 am văzut pentru prima oara Stația Spatiala Internațională.

Statia Spatiala Internațională
(click pe imagine pentru mărire, a se observa liniuța de deasupra Universității Danubius)

Aveam doar o idee despre ce ar trebui sa vad pe cerul senin, sau despre traiectoria acesteia. La 3:20 ma uitam pe cer iar atenția mi-a fost atrasa de un avion zburand la mare inaltime. Am vazut si Statia Spatiala, insa pana cand mi-am pregatit aparatul, pana cand am asezat trepiedul in directia statiei, aceasta a iesit din zona de fotografiere a aparatului. Iar a trebuit sa il repozitionez, intre timp a aparut o mica problema de la trepied, aparatul fiind blocat pe o pozitie inclinata. Mi-am dat seama ca nu mai am timp sa remediez problema, asa ca l-am pus sa mai faca o poza. Ce a iesit se poate vedea in imaginea de mai sus.

Statia Spatiala Internațională este vizibila cu ochiul liber de pe Pamant, trebuie sa stii cand va fi vizibila, timpul de vizibilitate, traiectoria acesteia si un cer senin. 

Fotografia a fost realizata cu un aparat de fotografiat de tip bridge NIKON Coolpix P510, in modul manual si cu urmatoarele setari:

Timp de expunere 8 secunde;
ISO 100;
Diafragma 3.2;
Fara bliț.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu