sâmbătă, 10 noiembrie 2012

Cele mai bune răspunsuri pentru interviul de angajare ca taximetrist


De la Gara de Nord şi pînă la Otopeni, oraşul a devenit habitatul unor creaturi ciudate. Par bipede, dar folosesc în deplasare toate cele patru membre. Par articulate, dar se plîng constant că nimeni nu le înţelege. Par capabile să raţioneze, dar nici o întîlnire cu ele n-a produs rezultate relevante. Şi totuşi fiinţele astea există: respiră, mănîncă şi, cel mai important, se înmulţesc. Cum? Simplu: iau punctaj maxim la testul următor:

 ► Cît costă o cursă de 10 lei?
a) 15 lei, normal (10 puncte)
b) 20 de lei, plus şpaga (50 de puncte)
c) hai că te iau eu cu 40 de lei, să nu te jupoaie escrocii ăştia! 
(100 de puncte).

 ► Arta conversaţiei: completaţi următoarea afirmaţie „Orice propoziţie se termină obligatoriu...“
a) cu „p*la mea!“ 
(100 puncte)
b) cu „ai înţeles?“(100 de puncte)
c) cu „deci, p*la mea, ai înţeles?“ (1000 de puncte).

 ► Care sînt culorile semaforului?
a) rosu, galben şi verde (-100 de puncte)
b) roşu, galben şi albastru (ce prost e ăla de la punctul a!) (10 puncte)
c) verde, verde-gălbui şi verde-roşiatic (100 de puncte).

 ► Ce semne de circulaţie cunoaşteţi?
a) pe toate (-100 de puncte)
b) pe ăla cu degetul ridicat (10 puncte)
c) le ştiu pe amîndouă, plus o zebră! (100 de puncte).

 ► Cîte cruciuliţe este legal să puneţi pe parbriz?
a) una, deci minim trei (10 puncte)
b) pe toate! (100 de puncte)
c) nu chiar pe toate. Trebuie să rămînă loc şi pentru iconiţe (1000 de puncte).

 ► Care este genul preferat de manele?
a) muzică clasică, adică manele evergreen (10 puncte)
b) manele psihedelice (50 de puncte)
c) orice sună ca guiţatul unui porc violat de un urangutan cu priapism (100 de puncte).

 
► Cu cine faceţi sex?
a) cu mama clientului care nu mi-a lăsat şpagă (0 de puncte)
b) niciodată! Eu fac decît dragoste, mă-nţelegi? (50 puncte)
c) cu prietena mea top-model, stewardesă şi imaginară (100 de puncte).

 ► Igienă personală: ce săpun folosiţi cînd vă spălaţi pe mîini?
a) săpun lichid (-100 de puncte)
b) odorizant de maşină (10 puncte)
c) nu mai ştiu, a fost tare demult... (100 de puncte)

 ► Ce simbolizează următorul semn de circulaţie: un cerc roşu cu un dreptunghi alb in centru?
a) steagul Austriei! 
(10 puncte)
b) atentie, dungi albe! (50 de puncte)
c) atenţie, cocaină vîndută la liniuţă. Posibil reduceri. (100 de puncte)

 ► Unde vă vedeţi peste 5 ani?
a) în parcare, cu 
băeţii (0 puncte)
b) la altă firmă, normal (50 de puncte)
c) la adresa la care-am anunţat că ajung în 5 minute (100 de puncte).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu