vineri, 5 octombrie 2012

Imagini de la Baza aeriana Pegas Galati (Aviasan)

5 octombrie 2012
In primele ore ale dimineții un dirijabil de la Greenpeace a survolat Galatiul, in semn de protest.
Mai multe informatii despre acest eveniment puteti gasi pe Viata libera si pe GREENPEACE.

Dupa cum citisem pe Viata libera, cei de la GREENPEACE trebuiau sa mai ridice inca o data dirijabilul in jurul orei 17, asa ca imediat dupa ce am terminat serviciul, m-am dus acasa, mi-am luat aparatul de fotografiat si am plecat in zona de unde ar fi trebuit sa se lanseze, adica Baza aeriana Pegas Galati (Aviasan).

Din pacate, datorita vitezei ridicate a vantului, dirijabilul nu a mai fost pregatit pentru zbor, iar eu ajuns acolo am cerut permisiunea de a fotografia avioanele din zona, macar sa stiu ca nu plec dezamagit de acolo.








Cum ti se par imaginile?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu