vineri, 5 octombrie 2012

Fotografii realizate noaptea, in orașul Galati

5 octombrie 2012 - noaptea.

Am iesit la fotografiat in orasul Galati. Inca experimentez setarile aparatului foto, inca invat fotografie. Si cu toate astea, eu sunt foarte multumit de fotografiile pe care le fac impreuna cu aparatul.

Din Tiglina, spre Ultimul Leu

Palatul Justitiei din Galati

Trafic la Palatul Justitiei

Romtelecom

De la Palatul Justitiei spre Tiglina

Palatul Justitiei


Ultima imagine imi place cel mai mult.
Eram in intersectia de la Papadie cand am inceput sa aud sirenele de la Ambulanta. Mi-am orientat aparatul catre strada Cosbuc de unde auzeam sirenele, am setat timpul de expunere la 8 secunde si am asteptat. Cand au inceput sa se vada luminile de la masina de ambulanta, am declansat. Insa nu era o singura masina, ci doua, iar bucuria mea dubla. Asadar, sirul de luminite albastre este produs de doua masini de ambulanta, intr-un timp de expunere de 8 secunde, ISO 100 si diafragma închisă la maxim. Aparatul folosit este Nikon Coolpix P510.

Tie care fotografie iti place?

Un comentariu:

  1. sunt incepatoare in ceea ce privesc ftografiile, dar stiu ca ma incanta sa le fac!Am un Nikon D5000 si as vrea sa stiu cum pot face poze nopatea cu el.

    RăspundețiȘtergere