miercuri, 19 septembrie 2012

Flori. Din alt punct de vedere

Aproape toata lumea care detine un aparat capabil sa realizeze fotografii, realizeaza fotografiile la flori, astfel incat sa se poata vedea floarea in splendoarea ei, sa se vada culorile puternice ale petalelor, sa se vada cat de frumos a inflorit floarea respectiva. Sau mai sunt persoane care vor sa fotografieze fluturii așezați pe flori. Adică realizează fotografii asemănătoare cu cele de mai jos.







Chiar si eu am avut problema asta. Pana azi, cand am realizat ca pot iesi fotografii minunate si din alte puncte de vedere. Fotografiile de mai jos sunt exact cum am vrut eu sa arate, florile sunt parțial ascunse de frunze.











Ce spui? Iti place ideea mea? Îți plac aceste fotografii?
Te rog sa lasi un comentariu sau sa dai like (sau share) in retelele sociale.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu