marți, 7 august 2012

Cred ca sunt un pictor talentat

Vine ploaia, bine imi pare,
In gradina am o floare,
Ploaia o va face mare,
Vine ploaia, bine imi pare.
Vine ploaia, bine face!
Spicul plin de-acum se coace!
Spicului racoarea-i place!
Vine ploaia, bine face!

Floarea din gradina


In gradina companiei unde lucrez, este o floare. Floarea asta seamana cu alea pe care le desenam eu pe la gradinita, cu creioane colorate. 
Acum tehnologia a mai avansat, au aparut telefoane mobile cu touchscreen, eu am crescut mai mare, mai matur, si m-am gandit sa pictez aceasta floare cu ajutorul unui smartphone si cu degetu`, aceasta minunata floare in memoria clipelor minunate de la gradinita:


Va rog sa admirați aceasta minunata opera de arta, in care se poate simți emoția artistului, o pictura care te relaxează și nu te mai saturi privind-o. 

Vreau sa spun ca după ce am arătat aceasta minunata opera de arta colegilor, mi s-a propus sa particip la o expoziție de pictura, ba chiar cineva a zis ca nu e nevoie sa ma duc la expoziție, ca o sa îmi cumpere el îndată toate capodoperele pe care le voi creea.

Eh? ce zici? Am talent la pictura? 

4 comentarii:

  1. Sigur nu au facut misto de tine?
    Adica... sincer, se mai intampla intre prieteni.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai un talent innascut!! Tine-o tot asa amice, sper sa ai numai "succesuri"

    RăspundețiȘtergere
  3. Mai Ciprian, mai, iar te tii de caterinca? :)

    RăspundețiȘtergere