marți, 28 august 2012

Am vizitat gradina zoologica din Braila

Prima oara cand am auzit de "Gradina zoologica din Braila" m-am gandit la o curte, cu un lup rapanos si un porc mistret. Adica la ceva jalnic. Nu stiu de ce am avut eu aceasta viziune, dar nu prea aveam de gand sa o vizitez.
Si cu toate astea, am platit biletul de intrare.

Sincer, vreau sa spun ca am fost foarte placut impresionat de aceasta gradina zoologica. Are mai multe animale decat ma gandeam eu, mai frumoase, iar parcul zoo si animalele sunt cat de cat ingrijite.

Iata mai jos câteva poze făcute cu telefonul: (Pentru celelalte poze făcute cu aparatul foto, intra te rog pe link-ul Gradina zoologica din Braila)







Pentru celelalte poze făcute cu aparatul foto, intra te rog pe link-ul Gradina zoologica din Braila

Așadar, gradina zoologica din Brăila este localizata pe drumul de centura a Brăilei, intre drumul care duce spre Buzau si cel care duce spre Carrefour, langa cimitirul Protoeriei.

Unde se afla Gradina zoologica din Braila


Pentru a vedea mai multe informatii despre pretul biletului, sau programul de functionare a parcului zoo de la Braila, poti intra pe site-ul http://zoobraila.ro/, unde poti gasi de asemenea si lista cu animalele de acolo.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu