miercuri, 11 iulie 2012

Uite ce am patit la cumparaturi online pe Elefant.ro

De curând soția mea a început școala de șoferi. Avea nevoie de cărțile de legislație rutiera și de chestionare. De la școala de șoferi i s-au recomandat anumite cărți ca și cum ar fi cele mai bune. Am propus sa ne interesam pe la magazinele online, sa vedem dacă le găsim cu ceva reduceri sau promoții.
In data de 26 iunie 2012, la magazinul www.elefant.ro era activa o promoție "2+1" in care dacă plateam doua cărți, o primeam pe a treia gratuit. Am găsit cele doua carti necesare, le-am pus in cosul de cumparaturi și am început sa caut o a treia carte utila/interesanta/necesara. Am ales "Principii de web design atractiv" dar care avea prețul mai mare decat "Noul cod rutier pe intelesul tuturor pentru obtinerea permisului de conducere la orice categorie - 2012". Adăugând taxele de transport, am plătit 81.27 RON, adica mai mult decât daca le-as fi cumpărat de la prima librarie din oraș unde puteam sa gasesc aceste carti. 

Noul cod rutier pe intelesul tuturor pentru obtinerea permisului de conducere la orice categorie - 2012

Dupa ce am făcut comanda, am observat ca aceasta carte, nu era pe stoc, urmând sa o primesc după 10 zile.
In data de 28 iunie, a venit curierul cu doua cărți și mi-a luat banii pentru cele trei cărți comandate în cadrul promoției "2+1". Am așteptat destule zile, pana aseară (trecuse 10 zile lucrătoare) când am verificat situația comenzilor pe site. Comanda referitoare la ultima carte, era ANULATA!!!




Am scris de urgenta un email către cei de la magazinul online, cerând explicații. A doua zi la ora 11 nu aveam nici un răspuns, asa ca m-am hotărât sa sun.
Dupa ce am așteptat 6 minute ascultând o tanti vorbind ca un robot în continuu căreia ii pare rău ca toți angajații sunt ocupați, mi s-a închis convorbirea. Am revenit pe la 12, când mi-a răspuns o doamna cu vocea draguță si atât. I-am explicat situația și îmi zice scurt ca dacă o carte nu este livrata în termen de 10 zile, comanda se anulează iar clientul este notificat prin email. Eu nu primisem nici un email de notificare. Mi s-a propus sa aleg alt titlu, pentru ca nu se poate furniza o data de livrare pentru produsele care nu se afla pe stoc. Cica totul depinde de furnizorii cu care lucrează. Ii zic doamnei de la telefon ca sa nu mai lucreze cu acești furnizori, pentru ca un client este informat ca o sa i se livreze produsul în maxim 10 zile, dar de fapt se poate întâmpla sa se anuleze comanda, adică informare greșită a clientului. I-am mai spus ca sunt foarte nemulțumit de cele întâmplate în legătură cu comanda mea, iar doamna cu voce draguță mi-a oferit un cupon cu valoarea cărții respective, ca sa nu mai fiu supărat asa tare.
Am avut o experiență oarecum neplăcută cu un magazin online, am comandat ceva și nu am primit. Deși mi-au dat un cupon cadou, nu cred ca voi mai cumpăra vreodată de la www.elefant.ro .


Un comentariu:

  1. ..bravo ca faci astfel de marturisiri..bine ca nu ai comandat un scaun din piele si sa primesti in schimb unul in miniatura..tot scaun se numeste..:)..si mai costa si 250 lei..nu mi s-a intamplat..dar am auzit o astfel de istorioara..
    C.

    RăspundețiȘtergere