luni, 16 iulie 2012

Sudoku pe hârtie igienica

Obișnuiesc să cheltui banii și să imi pierd vremea prin Kaufland. Trec prin toate raioanele, le citesc atent etichetele, inspectez produsele, poate mai gasesc câte ceva de pus în coșul de cumpărături.
Tot in Kaufland este o zona cu produse chinezării ieftine și cam inutile, dar la care îmi pierd timpul satisfăcându-mi curiozitatea.
Într-o zi de cumpărături, ajuns în acea zonă, am găsit hârtie igienica cu SUDOKU.

Uita-te la poze, dar nu citi mai departe!

Hartie igienica cu Sudoku

Sudoku pe hârtie igienica

După ce am văzut produsul respectiv, ma gândeam ... care este scopul de a avea Sudoku pe hârtia igienică? Oare cineva se poate plictisi atât de tare în cabina de WC și sa înceapă să rezolve Sudoku?
Sau sunt persoane atât de inteligente care rezolva Sudoku în timp foarte scurt?
Ca sa poți să te ștergi la fund, trebuie să ai completate cât mai multe Sudoku?
Oare ai voie să te ștergi la fund dacă nu ai completat Sudoku?
Dar ce faci dacă ai terminat treaba aia naspa dar mai ai câteva numere la Sudoku? Te ștergi cu Sudoku neterminat la fund sau aștepți acolo în cabina sa termini Sudoku?
Dar ... (cum sa zic sa nu fiu scârbos?) dacă nu ai pix sau creion la tine în cabina de WC, cu ce poți să completezi Sudoku?
Care este ordinea? Mai întâi completezi Sudoku și apoi te ștergi la fund sau invers?
Pfiu ... De ce ar fabrica cineva asa ceva?

Ai citit mai departe? Acum te rog sa ii dai share în rețelele sociale.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu