miercuri, 4 iulie 2012

NEVASTA sau AMANTA?























Am o dilema interesantă 
Sa-mi iau nevastă, să-mi iau amantă 
Amanta nu mă ia la zor 
Dacă fumez în dormitor 
Iar dacă vin la dânsa beat 
Se bucură, că-s bun la pat 
Amanta nu mă face prost 
Si nu mă-ntreabă unde-am fost 
Si nu face pe aroganta 
Deci… avantaj AMANTA! 
Nevasta dacă-mi este greu 
Sade mereu la capul meu 
Si îmi gateste zi de zi 
Si are grija de copii 
Nevasta este doar a mea 
N-o foloseste cine vrea 
Si nu face nicicând pe proasta 
Deci… avantaj NEVASTA ! 
Amanta are-un stil complex 
Si stie totul despre sex 
N-are migrene când o vreau 
Si orice-i fac nu zice ”au” 
Amanta-i ca si sclava mea 
Si orisiunde ies cu ea 
Nu face pe interesanta 
Deci… avantaj AMANTA! 
Nevasta tine banii mei 
Si cheltuie putin din ei 
Dacă-s bârfit sau înjurat 
Imi tine partea imediat 
Nevasta-i echilibrul meu 
Repară tot ce mai stric eu 
WC-ul, usa sau fereastra 
Deci… avantaj NEVASTA! 
Vai, cât de fericit as fi 
O lege nouă de-ar veni 
De soată să nu divortez 
Dar si amanta s-o păstrez 
Sa stau cu ambele femei 
Sa jucăm seara … remi-n trei 
Dar! Cu două soacre m-ar lua dracu.. 
Deci avantaj…..BURLACUL !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu