vineri, 8 iunie 2012

Am participat la primul Flash Mob de dans popular din Galati

Cand am vazut primul Flash Mob pe Youtube, mi-am spus ca trebuie sa fie ceva senzațional sa ai parte de asa ceva, sa nu mai spun cat de frumos trebuie sa fie din perspectiva unuia care danseaza.
Am primit de curand invitatie la un eveniment pe Facebook, un Flash Mob de dans popular, primul din Galati, poate chiar primul din Romania.
M-am inscris si am prins o repetitie, in interiorul  Universitatii "Dunarea de Jos" din Galati, si am filmat o mica parte din coregrafie:



Apoi vineri, 8 iunie 2012 am dansat alaturi de peste 200 de persoane la primul Flash Mob de dans popular:






Poza de grup cu cei care au participat la FlashMob

Poza de grup Flash Mob Dans Popular Galati



Organizatori:

DansPopularGalati.ro
SalsaMania Galati

Multumesc tuturor celor care au organizat si care au participat la acest frumos eveniment.

Un comentariu:

  1. Felicitări pt. eveniment. Mă face să mă simt mândru că sunt gălăţean.

    RăspundețiȘtergere