vineri, 29 iunie 2012

Am fost la Dunărea Center Mall - singurul Mall din Galati

Am auzit și eu de pe la colegi, ca s-ar fi deschis Dunărea Center Mall. Singurul Mall din Galați. (Asta dacă nu punem la socoteala mall-ul de la Casa Rosie - care acum nu mai există).
Îmi zic: Trebuie să mă duc neapărat să dau Check In de acolo, că altfel nu se poate.

Dunărea Center Mall este situat pe strada Brăilei, vis-a-vis de restaurantul Neacșu din cartierul Micro 19.

Ajung acolo, o gramada de lume prin zona. Ba pe străzi, ba care intrau, ba care ieseau din Mall, de nu mai încăpeau pe uși. Ma gândesc, stai să vezi ce minunăție o să fie.
La parter s-a înființat un (încă) magazin Carrefour si un magazin dm. In spatele dm-ului, un magazin SHINY, unul Vodafone, o tarabă cu de-toate si încă o tarabă cu nimic.
Uite pozele de la parterul mall-ului:





La etajul 1: doar 2-3 magazine cu tzoale de pitzi. Câteva scaune albe cu tapițerie de piele falsă pentru coca, sa poa` sa bea și ei o bere cât timp pitzi fac shopping. La etajul unu mai era mult praf de construcții, urme de var și un miros specific. Iată și pozele de la etajul unu al complexului comercial Dunărea Center Mall:





La etajul doi, o priveliște minunată. Foarte mult spațiu de închiriat, pereți goi așa cum nu mai văzusem de foarte mult timp, zone întunecate. Imaginează-ți toate astea într-un mall.
Dacă nu te ajută imaginația, uită-te la pozele astea de mai jos, care sunt făcute la etajul doi al singurului Mall din Galați, la putin timp de la deschidere!








Eh ... mie mi-a plăcut. Am văzut un Mall așa cum nu mai văzusem niciodată. Ăsta este motivul pentru care m-am hotărât să fac și cumpărături. În dm, după ce am pus câteva produse în coșul de mână, am ajuns la casă unde am găsit următorul afiș:


Să nu crezi ca am scris rândurile astea și am pus pozele pe blog cu gând rău, ba chiar sunt sigur ca toate problemele se vor rezolva, spațiile de închiriat se vor umple cu magazine și sper ca toate produsele comercializate în mall să fie mai ieftine ca cele din piața de vis-a-vis. (poate e doar un vis...)

13 comentarii:

  1. ..:)..te-ai uitat atent la poze?..ai vazut ca isi cer scuze pentru "inventient"?..ha ha ha..poate inconvenient..pe asta n-ai vazut-o...sic sic..
    C.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu văzusem :)) Eu atunci ma uitam la vânzător să nu se supere pe mine ca pozez afișul. Apreciez spiritul de observație :)

    RăspundețiȘtergere
  3. BAI DAR SA STII CA RULOURILE LA ACCESUL IN STANDURI ERAU FOARTE FRUMOASE SI NU LUCRA NIMENI LA ELE.:::))))). CRED CA O ECHIPA DE SUPER PROFESIONISTI A LUCRAT LE ELE.

    RăspundețiȘtergere
  4. pfff...in ritmul asta nu apuca iarna...emblematic pt orasul nostru...:D

    RăspundețiȘtergere
  5. si pana la urma cand se deschide mall-ul?ca acum nu e nimic in el

    RăspundețiȘtergere
  6. Cumparaturile se fac din august. Pe 1 noiembrie se aude sa fie un concert de inaugurare. Din cate se aude cica va veni conect-r. Uite ca nu ia prins iarna :))) la amenajari. sa speram ca nu va fi ca la emanuel mall sa se inchida intr-un an/doi. din cate am vazut preturile sunt mai mici decat prin oras. mergeti acum sa vedeti cum arata cu magazinele deschise e super :)

    RăspundețiȘtergere
  7. da intradevar este foarte frumos am fost si eu acum 2 zile si estee extraordinarr de frumos toate magazinele sau descis si hainele,incaltaminte si celelalte lucruni nici nu sunt at de scumpe ba chiar sunt foarte eftine dar tot odata sunt de calitate dar sunt si frumoase..

    RăspundețiȘtergere
  8. la etajul 2 s-a mai deschis si un loc de joaca foarte mare si foarte curat. Kinder parca ii spune. Tot acolo e si o cafenea micuta in care parintii pot sa-i urmareasca pe copii la joaca

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna domnule "povestitor". O sa fiu scurta si la obiect. Mi se pare ca faci o reclama foarte "pretioasa" acestui mall si prin aceasta si orasului. Ca om intelegator a situatiei ti-ai fi putut da seama ca mall-ul era abia deschis si logic nu erau toate spatiile inchiriate, dar ca un galatean bun ce esti ti-ai gandit tu o fractiune de secunda si gata ai judecat tu toate defectele, in loc sa apreciezi unele lucruri. Prin urmate te sfatuiesc sa mergi ptr a "n" oara la mall (ptr ca sunt sigura ca tu chiar daca ai descris toate defectele aici, tu chiar vizitezi acest loc) si sa vezi ca totul e schimbat si frumos. Alta data poate revii si tu cu o poveste de care sa ne mandrim noi, galatenii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ar fi minunat daca ne-am putea mandri cu ceva real nu doar cu o poveste scrisa frumos....
      Din pacate, are dreptate - si tebuie sa acceptam realitatea pentru a progresa.
      Cei de la Dunarea Mall au incercat, se vede ca sunt la inceput si nu au o experienta reala in acest gen de bussines, dar ...usor usor vor progresa.Poate fac un cinematograf-aia da investitie.....Un simplu concert si o masita atarnata prin fata nu este totul.....dar e un inceput.
      Eu le doresc succes!

      Ștergere
  10. Se vede ca Dunarea Mall si-a trimis armata de anonimi ca sa ii imbunatateasca imagina, prezentata de altfel intr-un mod cat se poate de normal in articolul de mai sus? :))

    RăspundețiȘtergere
  11. ce aveti fratilor cu mall.ul asta?el e bun dar coordonatorii sunt praf...

    RăspundețiȘtergere
  12. zise bamse...si mai lua o gura de kkt

    RăspundețiȘtergere