luni, 20 februarie 2012

Catedrala Notre Dame - Jigsaw Puzzle cu 1000 piese - Stop Motion

Asta a fost cel mai dureros Stop Motion pe care l-am facut.
Pai uite de ce:
Asamblarea puzzlelui de 1000 de piese am făcut-o fără prea mari probleme, apoi l-am tinut depozitat ceva timp pe o coala de hartie, pana ieri, cand m-am hotarat sa il reasamblez intr-o anume ordine, cu fiecare piesa de puzzle fotografiata.
Aveam nevoie de un loc de unde sa pot fotografia fara probleme reasamblarea acestui puzzle. Am hotarat sa il fotografiez cu camera fixata pe o masa, si cu puzzle-ul pe jos. Am fixat camera, am fixat pozitia acestui gigantic puzzle si apoi am inceput sa pun piesele una cate una pe jos. Pentru fiecare piesa pozitionata si fotografiata a trebuit sa fac cate o genoflexiune. Cand am ajuns pe la 200 de piese am inceput sa simt o oboseala in picioare, apoi din cand in cand mai luam cate o pauza maaaareeee. Ma dureau picioarele de la genoflexiunile respective de nu mai puteam. Dar ambitia era mare. Ma gandeam ca daca nu apuc sa il termin in seara respectiva, oricum ma apuca febra musculara de la picioare si nu puteam sa continui in alta seara. Decat peste foarte mult timp. Asa ca am continuat. Cu dureri in picioare si la muschii abdominali, cu multe pauze am continuat sa ma aplec pentru fiecare piesa de puzzle si apoi sa ma ridic si sa o fotografiez. Intr-un sfarsit l-am terminat. Am incercat sa fac video-ul aseara, insa din cauza oboselii nu am reusit. Astazi, la munca, abia puteam sa merg.
"Sunt nebun... Nu am ce face... Am nevoie de alte ocupații... Mi-ar trebui un copil... " Numai vorbe de-astea am auzit azi de la colegii carora le-am povestit ce am făcut eu o duminica intreaga. Da, au dreptate, atata chin si durere, o duminica pierduta pentru 3 minute de video in care nu vezi numic altceva decat reasamblarea unui amarat de puzzle.



Te rog sa vizualizezi asamblarea unui puzzle de 1000 piese, reprezentând Catedrala Notre Dame din Paris, Franta.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu