miercuri, 4 ianuarie 2012

Sfaturi pentru o cura de slabire sanatoasa

Dietele nutritive, echilibrate asigură o slăbire sănătoasă și ajută la menținerea rezultatelor pe termen lung.


Ce să eviți pe parcursul curei de slăbire? 



  1. Renunță definitiv la băuturile răcoritoare acidulate, sintetice. Nu sunt sănătoase și îngrașă deoarece conțin mult zahăr și aditivi (E-uri). Înlocuiește-le cu sucuri naturale fără adaos de zahăr.
  2. Elimină dulciurile concentrate. Înlocuiește-le cu fructe. Dacă în timpul curei de slăbire nevoia de a mânca dulciuri devine copleșitoare și obsedantă, consumă puțină ciocolată neagră.
  3. Renunță la carnea de porc. Este interzisă în perioada curei de slăbire. Înlocuiește-o cu pește, pui, curcan. Prepară carnea pe "teflon" sau pe grătar. Pentru savoare adaugă mirodenii: cimbru, busuioc, oregano, ienibahar, maghiran, rozmarin, sos de soia etc. Inventează chiar tu rețete gustoase, sănătoase, dietetice, care ajuta la slăbire, folosind următoarele ingrediente: legume, pește, carne albă, ulei de măsline virgin și mirodenii.
  4. Nu combina carnea cu cartofii sau cu pastele!
  5. Renunța la pâinea albă. Dacă nu poți renunța la pâine în perioada dietei de slăbire, consumă 1-2 felii de pâine neagra pe zi.
  6. Renunță la alimentele cu "grăsimi ascunse": cașcaval, brânză topită, margarină, parizer etc.
  7. Nu consuma stiks-uri, chips-uri, biscuiți, napolitane etc. Înlocuiește-le cu fructe.
  8. Renunță la alimentele de tip fast-food, la mezeluri și evita prăjelile.   
  9. Nu mânca după ora 18. Dacă ți se face foame, consumă fructe sau iaurt dietetic.
  10. Nu folosi medicamente pentru slăbire fără recomandarea medicului .

Ce este benefic pentru slăbire?


 Înaintea unei cure de slăbire este bine să faci o cură de detoxifiere. Organismul va reacționa mai bine la dietă și la suplimentele nutritive.
  1. Bea zilnic minim 2 litri de apă plată, limonadă fără zahăr și ceaiuri din plante. Consumă zilnic, seara la culcare și dimineața la trezire un pahar cu apă plată cu sucul de la o jumătate de lămâie. Apa ajută la slăbire și la detoxifiere. Vezi și articolul Stii sa bei apa?
  2. Este bine să mănânci puțin și des: 3 mese principale pe zi și 2 gustări între mese. Gustările ideale sunt: fructe, sucuri naturale, fructe uscate (stafide, curmale, caise etc.) Fructele nu vor fi consumate ca desert ci numai între mese, în cantități mici.
  3. La micul dejun consumă fructe (sub formă de salate sau shake-uri) și cereale integrale.
  4. La masa de seară este preferabil să consumi lactate dietetice sau pește slab cu legume (salate sau înnăbușite). 
  5. La masa de prânz consumă pește, pui sau curcan la grătar (teflon). Peștele sau carnea pot fi combinate cu garnituri pe baza de legume înnăbușite sau salate cu puțin ulei de măsline virgin.
  6. Dacă ai decis sa urmezi o dietă de slăbire disociată este preferabilă disocierea pe mese nu pe zile. Organismul are nevoie zilnic de o nutriție echilibrata care sa includă toate categoriile de alimente.
  7. O zi pe săptămână ar fi bine să mănânci numai fructe și sucuri naturale. Această zi de fructe contribuie la detoxifiere, slăbire și la vitaminizarea organismului.
  8. Completează cura de slăbire cu suplimenti nutritivi care ajuta la “topirea” grăsimilor, asigură detoxifierea organismului și aportul de vitamine și minerale.
  9. Dacă ai probleme hormonale sau o stare psihică proastă (depresie, astenie nervoasă) este bine sa discuți cu un medic specialist înainte de a începe o cură de slăbire. Asocierea dietei de slăbire cu tratamentul medical adecvat și alegerea momentului potrivit pentru începerea dietei te vor ajuta să obții rezultatele pe care le dorești. 
Te rog sa mai tii cont si de mesajul din filmul prezentat în articolul Un film care va poate schimba viata.
De asemenea, am găsit 10 greşeli de evitat când începi o cură de slăbire! de care ar trebui sa ții cont dacă  vrei o viata sănătoasă!


 Îți doresc mult succes în eliminarea kilogramelor și la obținerea siluetei dorite!

    Niciun comentariu:

    Trimiteți un comentariu