duminică, 29 ianuarie 2012

Manastirea Voronet - Jigsaw Puzzle cu 500 piese - Stop Motion

Dupa ce am realizat puzzle-ul cu Castelul Peles, am incercat sa imbunatatesc calitatea video, adica sa fixez camera mult mai bine si sa evit pe cat posibil mișcarea acesteia in timpul fotografierii.
Asadar, am pus camera pe trepied, apoi am atașat bandă adeziva pe picioarele trepiedului si pe o parte din camera, astfel incat aceasta sa nu se mai deplaseze. Apoi am setat-o sa facă fotografii la 10 secunde dupa declansare avand suficient timp sa ma indepartez de camera si de masa de lucru, evitand umbrele sau portiuni din îmbrăcăminte, precum si mișcarea aparatului foto în timpul fotografierii.

Te rog sa vizualizezi asamblarea acestui puzzle cu Manastirea Voronet si apoi sa comentezi, sa ma critici sau sa imi dai sugestii in legatura cu aceste filme Stop Motion.

Aparat folosit: Canon PowerShot A530






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu