luni, 30 ianuarie 2012

Mailu` de azi: Datoria grecilor pe înţelesul tuturor

Un cioban îşi păştea oile pe o pajişte. La un moment dat zăreşte un hotel, îşi lasă oile şi se duce direct în hotel.
Acolo îl întâmpină patronul:
Ce e cu dumneata aici? Nu cazăm ciobani!
- Ştiţi, eu sunt cioban, sunt obosit şi vreau ca în seara asta să dorm la dvs. în hotel, e singurul din zonă, vă plătesc 1000 de euro...
- 1000 de euro pe noapte??? Desigur, poftiţi în apartamentul prezidenţial!
- Ştiţi, aş dori şi eu o domnişoară, dacă se poate… vă mai dau 1000 de euro.
Patronul se conformează şi îi aduce o domnişoară, dupa ce termină treaba ciobanul îl cheamă iar pe patron.
- Ştiţi, nu m-am săturat numai cu domnişoara pe care aţi adus-o, am văzut pe hol o doamnă înaltă, blondă, superbă... dacă se poate să o chemaţi la mine...
- Păi aia e nevasta mea!
- Vă mai dau 3000 de euro.
- Încă 3000... mmmm… OK!
După ce termină treaba şi cu nevasta patronului, ciobanul începe să râdă în hohote… timp de 10 minute.
La un moment dat, patronul îl întreabă, nervos:
- Ce ai, domnule, de râzi?


ÎN VIAŢA MEA N-AM AVUT ATÂTEA DATORII!... Dar mă simt aşa de bine!


Imaginea de mai sus reprezinta un rezultat din afișările Google Imagini pentru căutarea "cioban cocalar".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu