vineri, 27 ianuarie 2012

Castelul Peles - Jigsaw Puzzle cu 500 piese - Stop Motion

Inițial am vrut sa fac un film Timelapse din poze. Nu gaseam un subiect, nu aveam instrumente necesare (aparat foto D-SLR, declanșator cu temporizator, etc) si pana la urma am ajuns sa fac un film Stop Motion cu asamblarea unui Jigsaw Puzzle de 500 de piese cu castelul Peleș.
Mi-am fixat aparatul foto de tip compact pe un mini trepied foto, si am inceput sa asamblez puzzle-ul, facand cate o poza dupa fiecare piesa asamblata. Ideal ar fi fost daca reuseam sa fac poze fara sa misc aparatul foto de pe pozitie, dar din cauza unui mic defect tehnic, acest lucru a fost greu in cazul meu.

Mai jos poti gasi filmul de tip Stop Motion facut la asamblarea acestui puzzle de 500 de piese cu Castelul Peleș.

Aparat folosit: Canon PowerShot A530

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu