joi, 1 decembrie 2011

Mailu de azi: 4 bancuri si o poza

Doua animale se intalnesc in padure si merg o bucata de drum impreuna.
Intreaba un animal pe celalat:
- Tu ce fel de animal esti, de fapt?
- Eu sunt caine lup!
- Cum asa?
- Pai tata a fost lup si mama catea! Simplu, nu?
- Si tu, intreaba cainele lup, tu ce esti?
- Eu sunt urs furnicar!
- Hai, du-te dracu' ca nu te cred !!!

  ******************************************

La baia publică din Bruxelles, un ins se uită insistent la Tudy si îi spune:
- Eu cred ca tu te masturbezi! 
Tudy se întoarce nervos si răspunde:
- Ce, mă, ce? Ce te interesează pe tine cu ce viteză mi-o spăl eu?

  ******************************************

Un betiv acosteaza o femeie. La avansurile lui aceasta protesta indignata:
- Mai bine mi-o cos decat sa ma culc cu tine!
Omul nostru insista si, intr-un tarziu are castig de cauza. Dupa o noapte de sex, mahmur si epuizat, ii spuse femeii:
- De cusut nu ti-o coase, dar vreo doua pense nu i-ar strica!



 Ei bine, in sfarsit, am facut ceva cumsecade... Ieri noapte am fost la o cina si cateva bauturi cu niste prieteni. 
Si uite asa, stiind cat eram de "aburit", am facut ceva ce nu mai facusem niciodata inainte.
 Am luat un autobuz, ca sa ajung acasa ...
Si chiar am ajuns acasa teafar si fara niciun incident, ceea ce a fost o adevarata surpriza,
 pentru ca nu mai condusesem niciodata autobuz pana atunci.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu