duminică, 4 decembrie 2011

Lykke Li si instrumentele de percutie

De curand am gasit pe Youtube urmatorul videoclip de la Lykke Li pentru melodia I Follow Rivers, dar cantata oarecum altfel fata de cea pe care o auzeam in continuu la radio.



Mai mult decat atat, aceasta versiune a melodiei mi-a adus aminte de un tip pe care l-am vazut intr-o piata publica in Brugge, in anul 2009. Noi (eu si cu grupul de colegi) ne-am asezat pe o bancuta sa ne relaxam picioarele si la scurt timp a venit in zona un baiat si a inceput sa scoata si sa isi monteze niste instrumente ... de care nu mai vazusem pana atunci. Curiozitatea ne-a facut sa stam sa vedem ce face cu instrumentele alea, pentru ca sincer nici nu credeam ca poate sa cante cu asa ceva. In fine, am stat sa il ascultam, si mi-a placut la nebunie.





Tu ce spui? Sunetele din cele doua videoclipuri au ceva in comun sau doar mi se pare mie?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu