miercuri, 28 decembrie 2011

De sarbatori, la Selgros este oferta la preturi! PRETURI DUBLE!!!

Am trecut in seara asta pe la Selgros sa vad ce mai au, poate mai cumpar cate ceva de acolo.
Mi-am adus aminte ca am nevoie de acumulatori pentru camera, pentru telecomande, etc. si m-am dus la raionul de electronice sa vad cum sunt preturile.
Am gasit acolo totul la oferta!! Cumperi un set de acumulatori si platesti dublu!!





 Si acum explicatii:
 La eMAG, un set de 2 acumulatori GP Batteries GP270AAHC-BL2, 2700mAh, R6 costa 29.99 RON, iar la Selgros acelasi set de acumulatori costa 49.58 RON.
La F64.ro, un set de 2 acumulatori de 1000mAh costa intre 18 si 26 RON, iar la Selgros, acumulatorii asemanatori costa intre 30 si 55 RON.

M-am dus cu 2 seturi de acumulatori la angajatii Selgros sa ii intreb care este pretul pe care trebuie sa il platesc pentru fiecare set de acumulatori in parte, si mi-au spus ca aceste preturi sunt asa, deoarece acolo in set, sunt cate 2 acumulatori. 
Din păcate, si îmi pare rau, nu am fost sa examinez cu atentie si prețul la perechile de șosete, chiar sunt curios daca si acolo prețul este dublu, tot din același motiv, ca sunt doi șosete pe pereche.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu