marți, 4 octombrie 2011

Mailu de azi: Funny

Ionescu are, de ani întregi, prostul obicei de a se sprijini cu mâna
de perete în momentul în care vrea sã se ridice din pat.
Cu timpul, pe
perete s-a fãcut o patã urâtã, care stricã aspectul dormitorului.
Vine si vremea zugrãvitului. Ioneasca îl conduce pe zugrav, un bãrbat
mai în vârstã, prin toate încãperile apartamentului. În cele din urmã,
îi spune:
- Veniti acum în dormitor, si o sã vã arãt unde pune sotul meu mâna în
fiecare dimineatã, când se trezeste...
Speriat, mesterul spune:
- Multumesc frumos, dar as prefera mai degrabã un pãhãrel de tuicã...

____________________________________________________________________________


Cand eram mic mi-aduc aminte ca mama ma trimitea la
alimentara cu 10 Lei si veneam acasa cu :
- 3Kg de cartofi, un carton de oua,
- un borcan de gem,
- o sticla de votca,
- 2 ciocolate si un pachet de guma de mestecat.
In ziua de azi nu mai este posibil asa
ceva...imputitul de patron a umplut
magazinul de camere video!!!

____________________________________________________________________________

Stii de ce albinele fac miere?
-Fiindca au regina, daca aveau presedinte faceau un rahat!

____________________________________________________________________________

- Ia povesteste, Gheorghe, cum o fo` cu accidentul de masina?
- Apoi, o fost ase: noi am mars pa drum tat `nainte si cand drumu` o luat-o spre stanga, noi tat `nainte…
____________________________________________________________________________

Un angajat la multinationala e chemat in biroul sefului.
Seful:
- Esti concediat !
Angajatul:
- Seriooooos, credeam ca sclavii se vand !

__________________________________________________________________________

Tatăl si fiul la pescuit:
- Fiule, dă-mi te rog pâine pentru nadă.
- Am mâncat-o.
- Atunci dă-mi mamaliga.
- Nu mai e... Am mâncat-o.
- Ok, hai mananca si râmele şi sa mergem acasă.


--
Sa nu faci nimic, e tare greu. Nu stii cand ai terminat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu