vineri, 29 aprilie 2011

"La revedere!" la sfarsitul unei convorbiri telefonice?

Se întâmplă de multe ori sa vorbești la telefon cu o persoana pe care nu ai văzut-o niciodată, si nici nu o sa o întâlnești vreodată. Aceste convorbiri telefonice pot fi cu operatorii de la Call center sau reprezentanții unor companii.
Ei bine, inainte de terminarea apelului respectiv, auzi in casca de la telefon: "LA REVEDERE!"
Prima oara am zis ca eh, a scapat, probabil ca persoana necunoscuta de la Call Center se gandea la cineva cunoscut si mi-a zis "La revedere", dar mi s-a întâmplat faza asta de mii de ori, de la persoane diferite, companii diferite.
Partea mai proasta este ca de curand am inceput sa spun si eu acestor persoane, la sfarsitul convorbirilor telefonice, LA REVEDERE..

Nu am văzut și nu o sa vad persoana respectiva în viata mea, dar totusi m-am molipsit si am spus: "La revedere!", cand puteam sa spun obisnuita "O zi buna in continuare". Sau orice altceva.


In fine, fac un apel catre toti lucratorii la Call center, sa nu mai zica "La revedere!" la sfarsitul unui apel.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu