duminică, 24 aprilie 2011

Farmacia inimii - Catena

Deci reclama asta, mi se pare ca este una dintre cele mai idioate reclame televizate.

Nu imi vine sa cred ca unii oameni au facut Brainstorming, au facut un scenariu, au filmat si apoi alti oameni au televizat cacatul asta de reclama. Si aici nu ma refer la ce produse vinde farmacia Catena, ma refer doar la spotul publicitar.

Pe bune, nu te uita la asa ceva, ca ai sansa sa te sperii.

Farmacia inimii - Catena





Insa, ai putea sa te uiti la ceva mult mai haios:

2 comentarii:

  1. De acord, cea mai idioata reclama scoasa vreodata!

    RăspundețiȘtergere
  2. Farmacia drac.. Catena! Am cumparat doua luni de la ei medicamente si din intamplare a treia luna am cumparat de la alta farmacie. Am constatat ca am platit (cu reducere, cu card) in doua luni inca o luna in plus. La ei ma costau 150 lei medicamentele si la celalalta farmacie 100 lei pe luna. Sa dea faliment!

    RăspundețiȘtergere